loading...
فـانــــی فــــــا . ir

لوگو


karman1

TIZFUN

بنر




آخرین ارسال های انجمن
arman.leo بازدید : 310 1391/05/22 نظرات (0)

به لوتی میگم : آب بده دریا میده

میگم گل بده گلستان میده

میگم معرفت و دوستی بده همش شماره تو رو میده !

.

.

.

۳ توصیه برای بی معرفت ها:
۱
۲
۳

دنبال چی میگردی تو که دنیای معرفتی !

.

.

.

آنقدر مرا از رفتنت نترسان …. قرار نیست همیشه بمانیم !

روزی همه رفتنی اند …. ماندن به پای کسی معرفت میخواد نه بهانه !

.

.

.

بی معرفت تو اون کسی بودی که اومدی زیر چترم

نه برای همراهی با من

بلکه فقط برای اینکه خیس نشی

بارون که بند اومد ، رفتی که رفتی . . .

.

.

.

اینو فرستادم به سلامتی اونایی که خطشون اعتباریه

ولی معرفتشون دائمیه . . .

.

.

.

درویشی را دیدم شتابان مى دوید گفتم درویش ،کجا؟

گفت مراسم عزا ، گفتم مگه کی مرده؟ آهی کشید و گفت : معرفت و وفا

.

.

.

عاشقان را عشق فرمان میدهد لوتیان را معرفت

مخلصتیم با معرفت

.

.

.

خداوندا دوستی دارم آئینه تمام نمای عشق

رسمش معرفت،کردارش جلای روح ویادش صفاو دلارای من است؛

پس آنگاه که دست نیاز سوی توآورد،پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست.

.

.

.

دوستی این نیست

بی معرفتی سنگدلی نامردی

دوستی این نیست

این نیست که دیرآمدی و زود روی

.

.

.

سلامتی رفیقی که وقتی رو ترازو میره معرفتش بیشتر از وزنشه !

.

.

.

صبرت که تمام شد ، نرو

معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود . . .

.

.

.

از زشــتی کردار تو هم خسته شدم

بی معرفتی دیده و بشکسته شدم

پژواکم و در ســـینه صد کوه اســـی

بی مهری و غم دیدم و لب بسته شدم  . . .

.

.

.

برگ سبز درخت، “معرفت کردگار”

و برگ زرد درخت، “معرفت روزگار” است . . .

.

.

.

از معرفت تو به کوچه پس کوچه زدم

معرفت رو ولش کن ، من گم شدم !

.

.

.

یه زغال برمیدارم دورت خط میکشم و مینویسم:

این بی معرفت دنیای منه !

.

.

.

وقتی برگ های پاییز رو زیر پات له می کنی

یادت باشه روزی بهت نفس هدیه می کردن

بی معرفت

.

.

.

هر چقدر هم هویج می خورم باز هم چشم دیدن آدم بی معرفت رو ندارم !

.

.

.

به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی  معرفت

.

.

.

در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگیست

ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت میشوند


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 2,347
  • بازدید کلی : 118,659
  • فواید خنده

    خنده  خنده تاریخ انقضا نداره !!!   خنده
    خنده
    مجموعه تخصصی  فواید ، دانستنیها و رازهای خنده