loading...
فـانــــی فــــــا . ir

لوگو


karman1

TIZFUN

بنر




آخرین ارسال های انجمن
am125 بازدید : 226 1391/06/30 نظرات (0)

متن گفت‌وگوی کوتاه با آقای محمدعلی کشاورز
 
از وضعیت‌تان بگویید، حالتان بهتر است؟
شکر، بهترم؛ اما زیاد نمی‌توانم حرکت کنم. فعلا در خانه هستم، پلاتینی که در ران پایم گذاشتند، کمی اذیتم می‌کند. چهارشنبه پیش دکتر می‌روم تا ببینم تشخیص آن‌ها چیست.

 
http://2amobile1.rozup.ir/Untitled_125.gif

این روزها در منزل، مشغول چه کارهایی هستید؟
- تا دلتان بخواهد کتاب میخوانم. این روزها با کتاب زندگی می‌کنم. الان کتاب ربا‌خوار که ترجمه‌اش قدیمی است را می‌خوانم؛ البته مولانا، ‌عطار، خیام و حافظ  هم دوست دارم و از کتاب‌های چاپ جدید هم ادبیات نو ایران نوشته مرحوم محمد حقوقی به نظرم کتاب خیلی خوبی است و البته داستان‌های احمد محمود هم خیلی قشنگ است.
 


این روزها فیلم هم تماشا می‌کنید؟ آخرین بار چه فیلمی دیدید؟
- مدت‌هاست فیلم ندیدم. من در خانه‌ام نه تلویزیون دارم، نه اینترنت نه موبایل. کلا ۵ سال ‌است که فیلم بازی نکردم و ‌خیلی وقت هم هست که فیلم نگاه نمی‌کنم.
 


کشاورز در سال‌ ۸۶ پس از ۱۱ سال دوری از سینما در فیلم فرزند صبح بهروز افخمی در نقش مرحوم علی‌اکبر معلم دامغانی، یکی از دوستان حضرت امام(ره) به ایفای نقش پرداخت. محمد‌علی کشاورز چند ماهی بود که به‌دلیل شکستگی لگن در خانه استراحت می‌کرد.
 


به گزارش فانی فان وی تا به امروز ایفاگر نقش‌های ماندگاری در تاریخ سینما بوده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های کمال ‌الملک، مادر، دلشدگان، روز واقعه و مجموعه‌های تلویزیونی هزار دستان، افسانه سلطان و شبان، سربداران، گرگ‌ه، پدرسالار و روشن‌تر از خاموشی اشاره کرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 2,448
  • بازدید کلی : 118,760
  • فواید خنده

    خنده  خنده تاریخ انقضا نداره !!!   خنده
    خنده
    مجموعه تخصصی  فواید ، دانستنیها و رازهای خنده