زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 10:27 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 76
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 163
عضویت: 31 /3 /1391
محل زندگی: اشنویه
سن: 19
شناسه یاهو: samansam2020@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 5
10 مکان عالی برای کتاب خواندن

                                           

در زیر به برخی از بهترین مکان *ها برای کتاب خواندن اشاره می*کنیم:

   در تختخواب. صبح و شب، یکی از بهترین مکان *ها برای خواندن کتاب تخت خوابتان است! در تختخواب از همه جا آرامش و راحتی بیشتری دارید.

   در پارک. یک برنامه پیک* نیک ترتیب دهید و یک پتوی بزرگ با خودتان بیاورید، یک جای خوب و سرسبز پیدا کنید و همان جا بساط کنید. یک روز آرام و بی*دغدغه. کتاب خواندن در اینجا حالا حالاها خسته *تان نمی*کند.

   در کتابخانه. کتابخانه محلی کاملاً آرام و مخصوص کتاب *خواندن است. یک گوشه برای خودتان جایی پیدا کنید و مشغول شوید.

   روی کاناپه. کاناپه هم مثل تختخوابتان یک جای خوب و راحت برای نشستن و کتاب خواندن است. از دسته کاناپه هم می*توانید به جای بالش استفاده کنید.

   در چادر. این چادر چه در اتاقتان باشد چه در فضای آزاد وقتی برای اردو رفته* اید، محلی عالی برای کتاب خواندن است. زیر چادر که محیطی بسته است از دید چشم*های کنجکاو دور هستید. چادر محلی بسیار امن و دنج است. از دنیای واقعی دور شده*اید و محل امن و راحتی برای وارد شدن به دنیای کتاب فراهم کرده*اید.

   در خانه درختی. این مورد هم مثل چادر یک محل فوق*العاده است. کی از خانه درختی بدش می*آید؟ اینجا یک محل مرموز مخصوص خودتان است.

   در وان حمام. می*توانید هم تمیز شوید و هم کتاب بخوانید. کمی نمک حمام به آب درون وان اضافه کنید و ببینید که چقدر خوش می*گذرد.

   در خانه دوست. کتاب خواندن در خانه دوست خیلی عالی است چون سکوت را در کنار یک همراه تجربه می*کنید. این یک راه خوب برای وقت گذراندن با هم بدون اینکه خیلی درگیر همدیگر شوید است.

   در وسیله *نقلیه. شما وقت زیادی را در ماشین به سر می*برید. وقتی سوار تاکسی یا اتوبوس یا مترو هستید کتابتان را باز کنید و آن زمان*های پوچ را به زمانی مفید تبدیل کنید.

   کنار استخر. پاهایتان را بیندازید توی آب و روی حوله* تان دراز بکشید. هر دوی این کارها برای کتاب خواندن عالی هستند. یک نوشیدنی خنک و خوشمزه هم برای رفع تشنگی با خود بیاورید.


شنبه 28 مرداد 1391 - 21:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :