زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 10:49 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 65
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 163
عضویت: 31 /3 /1391
محل زندگی: اشنویه
سن: 19
شناسه یاهو: samansam2020@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 5
چطور رهبری نترس باشید

                                

رهبر بودن یعنی باید شجاع و نترس باشید که البته گفتن آن بسیار راحت*تر از عمل کردن آن است. از این گذشته، همه ترس*های مخصوص خودشان را دارند و رهبران هم از این قائده مستثنی نیستند. اما با وجود این ترس*ها، راه*هایی هم برای غلبه بر آنها و تبدیل شدن به یک رهبر نترس وجود دارد.

اولین کاری که می*توانید انجام دهید این است که ترس*هایتان را بشناسید. بد نیست که ترس*هایتان را جایی یادداشت کنید و در ثبت آنها یا خودتان صادق باشید. این ترس*ها می*تواند ترس*های مربوط به زندگی خصوصیتان اگر جلویتان را برای اینکه یک رهبر موثر باشید می*گیرد، هم باشد.

خلاص شدن از شر ترس*ها

وقتی ترس*هایتان را شناختید، راهتان را برای از بین بردن آنها شروع کرده*اید. دلیل آن این است که اولین قدم همیشه کنار آمدن با پذیرش مشکل است. اگر ترس*هایتان را انکار می*کنید، هیچ راهی برای اینکه یک رهبر نترس باشید پیش رویتان نیست. برای صادق بودن در این مورد باید تواضع داشته باشید و خلاص شدن از دست آنها، در مرحله دوم کار است.

حالا، برای اینکه روی این ترس کار کنید باید نقشه*ای بچینید که اینقدر شجاع شوید که بر آنها غلبه کنید. در این نقطه از خودتان سوال کنید که چطور باید بعنوان یک رهبر این ترس*ها را از زندگیتان بیرون کنید و اینکار را با آگاه شدن از نمونه* اتفاقاتی که این ترس*ها بر شما، احساسات و قضاوتتان بعنوان یک رهبر غلبه کرده*اند می*توانید انجام دهید.

هربار که می*بینید که تحت*تاثیر ضربه*ای که یکی از ترس*هایتان به شما وارد آورده عمل می*کنید، سعی کنید با یکی از راه*حل*های ممکنی که در برنامه و نقشه*تان لیست کرده*اید بر آن غلبه کنید. اگر دیدید نمی*توانید همان لحظه بر ترستان غلبه کنید، با خودتان صبور باشید. یادتان باشد که این چیزها زمان می*برد و خیلی زود متوجه می*شوید که خیلی از ترس*هایتان را می*توانید ساده*تر از بقیه از بین ببرید. درنتیجه، گاهی اوقات به یک آزمون و خطا تبدیل می*شود و پشتکار و استقامت رویکردی خوب برای یادگرفتن نحوه برخورد با ترس*هاست.

به خودتان پاداش دهید

با برخورد با ترس*ها، خود را صاحب قدرت و خرد می*کنید. اما خیلی مهم است که پیروزی خود بر ترس*هایتان را هم تشخیص دهید. برای اینکه در این زمینه پشتکار پیدا کنید، باید برای تبدیل شدن به رهبری بهتر به خودتان پاداش بدهید. می*توانید با جایزه دادن به خود یا انجام کارهایی که موجب لذت و شادیتان است اینکار را بکنید. با این روش، می*توانید با دیدی بهتر به آینده برای غلبه بر ترس*های بیشتر نگاه کنید.


شنبه 28 مرداد 1391 - 21:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :